Welcome!

Welcome to our community forums, full of great people, ideas and excitement.
Please register if you would like to take part.

Register Now

Announcement

Collapse
No announcement yet.

General Discussion Chat Thread

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    They died in their sleep over a period, right? I assume you mean they died since you were last home from college? Otherwise that seems pretty weird.

    Either way, rest in peace.

    Comment


    • #47
      Yeah, not all at once. Over the last 5-6 years or so.
      https://i.pinimg.com/originals/37/60/d4/3760d41dbd9c13304e1bf302b7c34eac.png

      Comment


      • #48
        Yeah, I thought it was something like that. That's life though, people get old and pass away.

        Comment


        • #49
          I hit level 100 on my hunter. I'm starting the last Order Hall I have yet to do. I miss Legion. I'm bored. Lol.
          Brother! Your crusade IS OVER!!

          NO...!!

          Comment


          • #50
            I'm currently thinking of what to post in the forum

            "Who else is in here?"
            "Just us, monsters."

            Comment


            • #51
              Post about how cool we are together and our magical fun times as mighty sojourners of the vast galaxy. #fanficwithdarker
              Brother! Your crusade IS OVER!!

              NO...!!

              Comment


              • #52
                I decide to come back and y'all have changed the entire site.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Clearin View Post
                  I decide to come back and y'all have changed the entire site.
                  Seems about right.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Clearin View Post
                    I decide to come back and y'all have changed the entire site.
                    That's how we do it.
                    Brother! Your crusade IS OVER!!

                    NO...!!

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Clearin View Post
                      I decide to come back and y'all have changed the entire site.
                      For the better tho!

                      "Who else is in here?"
                      "Just us, monsters."

                      Comment


                      • #56
                        Darker's right.

                        Sup guys!
                        Brother! Your crusade IS OVER!!

                        NO...!!

                        Comment


                        • #57
                          Not much, writing stuff on the forum

                          "Who else is in here?"
                          "Just us, monsters."

                          Comment


                          • #58
                            Same. I spent too much time on my character for Rogue Trader. I gotta post in the Grail War xD.
                            Brother! Your crusade IS OVER!!

                            NO...!!

                            Comment


                            • #59
                              I'm still writing for my character in Rogue Trader

                              It's gonna be a long one

                              Plus I wanna draw my character as well

                              "Who else is in here?"
                              "Just us, monsters."

                              Comment


                              • #60
                                Going for an afternnon drink down the pub with my uncle tomorrow.
                                http://familyresearched.co.uk/

                                Comment

                                Working...
                                X